05 March 2010

BERMULA..


alhamdulillah bersykur kehadrat Allah kerana kerana kita masih diberi nikmat untuk masih bernafas di muka bumi ini..

hari ini hari yang sangat gembira kerana usaha yang telah dilakukan tidak menjadi sia-sia apabila pengumumam pemenang pertandingan dokumentari solat diumumkan pada perhimpunan petang tadi.. syukur alhamdulillah kerana usaha daripada semua kumpulan membuktikan apabila kita tidak berputus asa dan bersungguh-sungguh melakukan sesuatu perkara tentu akan ada hasilnya.. kami telah mendapat Johan dalam pertandingan tersebut, tak sangka sangat akan menang dan yang paling terharu apabila kawan saya memberitahu bahawa bahan dokumentari tersebut telah digunakan oleh seorang ustaz dalam sesi P&P beliau..

minggu hadapan bermulalah tugas yang sangat penting bagi seorang bakal guru iaitu saya akan menjalankan Pengalaman Berasaskan Sekolah(PBS) di Kualan Kangsar bersama Cik zura dan Prof ana.. harap semuanya akan berjalan lanacar dan saya akan dapat menimba pengalaman yang baru berada di tempat orang. yang paling best sekali ialah saya akan berjalan-jalan di Kuala kangsar,hehee.. itulah yang saya nak sebenarnya..

Tahniah juga kepada team Kelas kami yang menyertai pertandingan Karaoke solat dan telah memenangi tempat pertama kategori klip video karaoke solat dan tempat ketiga keseluruhan pertandingan karaoke solat.. tahniah kepada aji, bad,bob dan syahid yang telah bertungkus lumus menyiapkan klip video tersebut.

No comments: