25 November 2011

KUATKAH HATI INI

Ya Allah kuatkanlah hati ini..
Kuatkan hati ini yang terkadang dibawa arus duniawi
Kuatkan hati ini untuk menghapus segala igauan masa lalu
Aku ingin berada denganMu Ya Allah
Hapuskan segala penyakit ini'
Kuatkan Hati ini
Teguhkan aku di jalanMu Ya Allah
Hilangkan perasaan masa lalu ini Ya Allah..
Aku hamba yang kerdil
Aku ingin berada denganMU
Aku ingin berada disampingMU Ya Allah
Jika aku lemah bantulah hambaMu ini untuk tabah
Jika aku lalai bantulah hambaMu ini untuk sentiasa mengingatiMu
Aku hamba yang kerdil
Aku hamba yang banyak melakukan kekhilafan
Ya Allah..
Mengapakah semua ini harus kembali
Mengapa igauan dulu muncul kembali
Tabahkan hati ini Ya Allah..
Mampukah aku menangkis igauan ini.
Hapuskan segalanya Ya Allah
Aku mohon bantuan untuk hapuskan segala imbasan masa lalu
Imbasan yang membuatkan aku lelah
Membuatkan terkadang aku lemah
dan terus lemah..

Berikanlah aku KEKUATAN !!!

No comments: