13 September 2009

MENCARI HAKIkI..

assalamualaikum semua.. dah lama rasanya tidak post blog.. huhu maklum la keje assigment tengah belambak sekarang.. huhu

tengah-tengah malam ni rasa macam nak post sesuatu lak kt blog aku ni.. tiba-tiba aku rasakan ada seseuatu benda yang aku tidak sedar selama ni.. dah cukup ke amal ibadah aku selama ni.. apa yang aku dah lakukan untuk sahabat-sahabat dan saudara seislamku.. adakah aku hanya mampu berpijak di bumi yang nyata ini.. apabila tanggungjawab yang aku rasakan berat memikul bahuku.. baru aku sedar aku perlu mencari diri aku yang sebenar. adakah cukup segala ilmu yang berada di dalam diriku ini?? aku merasakan diri ini sungguh kerdil untuk membimbing sahabatku yang lain. adakah mampu aku lakukan tugas ini.. sedangkan diri belum lg terbimbing inikan pula nak bimbing orang.huhu.. sebenarnya tiba2 rasa cm berat je tugas ni... nama aku tiba2 nek kna jd fasilitator tok dak junior dalam program study circle.. huhu xtw la.. interaksi ngan diorang pun x penah wt lg.. pe la aku ni kan.. orang dh bg tanggungjawab tp x laksanakan pulak.. dak2 2 pun aku x penah taaruf lg.. insyaallah.. mgkin aku akan cuba sedaya upaya aku tok laksanakan tugas yang diamanahkan dengan penuh rasa tanggungjawab dan dedikasi..

YA ALLAH bantulah hambumu ini...

No comments: