16 January 2010

KELAHIRAN

assalamualaikum.. w.b.t

alhamdulillah.. masih ada kesempatan lagi buat saya untuk menulis .. mungkin sudah terlalu lama tidak mengupdate blog ni di atas sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan dan kesibukan yang melanda..

KELAHIRAN.. semua orang pasti merasa nikmat yang sangat gembira apabila ada kelahiran.. sebenarnya saya rasa gembira sangat kerana saya dah dapat anak buah yang kedua iaitu (baby boy) anak kepada abang saya Faizalruddin bin Md Isa dan kak ipar saya Faznizah.. lahir pada 6 Jan 2010 pada jam 7.00pm.. wah.. rasa sangat teruja dapat anak buah yang kedua ni dan rasa x sabar nak jumpa anak buah yang comel 2..(mcm Mak Su Nani dia)he2..







Ini la anak buah saya yg comel 2.. ( MOhd Fahim Izuddin)







Ini anak buah yang pertama.. ( Nor Husna Daeniea)… comel jgk..hu2 anak kakak yang sulong. Sekarang dah berumur 2 tahun 5 bulan


em.. mesti abang saya sangat gembira sebab dah jadi seorang bapa. he2, mcm xcye je dia dah jadi bapa.. abah pun mesti la lagi suka.. hu2, cian la husna nt sbb xda atok aji yang nk manjakan husna lagi sbb atok aji dh dpt cucu baru.. (xpe husna, Mak Su nani da ..he2)..

em.. pe2 pun semua orang gembira dengan kelahiran ini.. semoga menjadi anak yang soleh ye Fahim..

amin..

No comments: