07 November 2009

LA TAHZAN...


alhamdulillah bersyukur kehadrat Allah subhanahu wataala kerana telah memberi kesempatan kepada saya untuk menulis.

HARI INI HARI ULANG TAHUN KELAHIRANKU... HU3 terima kadih kepada semua kawan-kawan yang sudi wish besday kat saya.he3... rase cam dah tua lak.. HARI BAHAGIA DAN SERONOK JE ARI NI.. dapat hadiah dari kawan2.. terima kasih semua.. saya ingin memohon kemaafan kepada semua yang mengebali diri ini jika saya ada menguris hati kalian semua dan banyak melakukan kesilapan. ketahuilah bahawa tidak ada manusia yang sempurna di dunia ini dan setiap manusia ada melakukan kesilapan..

peperiksaaan semakin lama semakin hampir dan apa yang aku dah buat ye.. Ya Allah kenapa rasa macam malas sangat nak study ni.. adakah aku sudah bersedia dengan peperiksaan yang bakal mendatang ini.. Ya Allah bantuLah hambamu ini dan bukakanlah pintu hatiku supaya lebih bersemangat untuk belajar dan berikanlah ketabahan kepada diriku ini untuk menghadapi pelbagai dugaan dalan hidup ini.

walaupun sejak kebelakangan ini diri ini mempunyai banyak masalah. namun Ya Allah aku mohon agar kau kuatkanlah hati hambamuu ini dalam mengharungi liku-liku dalam kehidupan yang penuh mencabar ini.

aku bermuhasabah diri.. aku tahu diri ini banyak melakukan khilaf. Ya Allah kau ampunkanlah segala dosa-dosaku Ya Allah.. amin Ya Rabbal Alamin...

mampukah diri ini menggalas tangungjawab yang telah diberikan??? seakan tidak percaya bahawa aku telah dilantik menjadi timbalan ketua lujnah HELWI. aku merasakan diri ini tidak layak untuk memegang jawatan dan menggalas tangungjawab seberat itu. namun, aku tahu mungkin ada hikmah disebalik setiap apa yang berlaku. YA ALLah bantulah hambamu ini supaya aku dapat menggalas tanggungjawab yang telah dipikul dan dapat memegang amanah yang teLah diberikan.

No comments: