11 November 2009

HATi INI...

Alhamdulillah bersyukur kehadrat ilahi kerana Allah aku masih bernafaz di bumi Allah ini. masih terlalu banyak perkara lagi yang ingin dilakukan di dunia ini. masih banyak lagi ilmu yang belum aku terokai di muka bumi Allah ini.

Dalam kekangan masa ketik ini, sempat lagi saya menulis sesuatu di dalam blog saya ini. walaupun banyak dugaan cabaran dan masalah yang menyelubungi diri ini, tapi aku pasrah Ya Allah terhadap apa sahaja ujian yang telah kau berikan kepadaku...

Diri ini tidak ingin melukai hati sesiapa dan tidak ingin dilukai oleh sesiapa pun. tapi, aku tidak berhak untuk memutuskan semua itu. aku tahu setiap apa yang terjadi mungkin ada hikmah disebaliknya..

salah saya ke??? salah ke... tapi mungkin itu semua adalah ujian kepada saya.. tapi apa yang penting semuanya dah selesai. lupekan semua pengalaman pahit yang menyelubungi diri.. fokus untuk exam... dapatkan 3.8 ke atas.. INsyaallah..

sama-smalah kita berdoa untuk kejayaan bersama di DuNia dan DI Akhirat.. Aminnn

No comments: