08 November 2012

Gembiran Vs Sedih

Assalamualakum w.b.t

Alhamdulillah syukur kehadrat Allah kerana masih lagi diberi nikmat dan Islam. Hari ini merupakan hari bersejarah bg aku.. Hari yang aku rasa gembira tetapi hakikatnya dalam hati ada duka dan lara. Siapa tahu?? hanya Allah sahaj yang tahu perkaraa yang tersemat dalam hati dan sanubari ni. Rasa macam nangis bila terfikirkan perkara tersebut. Siapa kita untuk menilai hati dan budi seseorang. Hanya Allah sahaja yang dapat menilainyal. Mungkin ini adalah ujian buat aku..

Alhamdulillah hari ini genap 23 tahun aku hidup di muka bumi ini. Terim kasih banyak2 kepada kawan-kawan yang sudi wish birthday . Kepada sahabat karib Siti Azlin, Zura, Wani.. Korang tetap dihati aku sampai bila-bila insyaallah.. Rasa mcm nak nangis je taip ni..huk3 Apa-apa pun kita tak tahu apa nasib yang menimpa diri kita pada msa akan datang. Sentiasalah berdoa agar hidup kita sentiasa disinari dengan cahaya Nur. Jangan biarkan hidup kita gelap tanpa cahaya... (Apa yang merepek tengah2 malam ni.. Tak tahu la nk tulis apa..)

Insyaallah akan merindui IPG tercinta. lagi2 kenangan bersama sahabat naqib-naqibah yang mungkin aku takkan pernah lupa bila bersama mereka. Bila bersama mereka hati rasa tenang dan gembira. Segala masalah akan hilang. Tapi tak tahu la lepas ni nk mengadu dan luahkan lat siapa lagi.. Semoga diri ini istiqamah YA ALLAH..

No comments: